Alle fietsen gratis bezorgd
9 winkels
Klanten geven ons een 8
0
Elektrische Fietsen Sportieve fietsen Stadsfietsen Accessoires Winkels Service
Terug Type e-bike > Alle elektrische fietsen Elektrische damesfietsen Elektrische herenfietsen Elektrische mountainbikes Elektrische plooifietsen Speed pedelecs Motorpositie E-bikes met voorwielmotor E-bikes met middenmotor E-bikes met achterwielmotor Merken motoren Bosch Shimano Steps Overig E-bikes tot €999 euro Keuzehulp Waarom Matrabike? Top 3: elektrische fietsen Cross Espresso N3 Deluxe Cross Arezzo Deluxe Cross San Remo
Terug Type sportieve fietsen > Alle sportieve fietsen Elektrische mountainbikes Mountainbikes Koersfietsen Hybride fietsen Fixed Bikes Transportfietsen Kinderfietsen Aantal versnellingen 0 t/m 3 versnellingen 3 t/m 8 versnellingen 9 t/m 27 versnellingen > 27 versnellingen Overig Nieuw Opruiming Keuzehulp Waarom Matrabike? Top 3: sportieve fietsen Cross Legend 27sp Cross Arena 21v Shockblaze Cityline
Terug Type stadsfietsen > Alle stadsfietsen Damesfietsen Herenfietsen Sportieve stadsfietsen Transportfietsen Moederfietsen Kinderfietsen Omafietsen Opafietsen Plooifietsen Overig Nieuw Opruiming Keuzehulp Waarom Matrabike? Top 3: stadsfietsen Cross Citerra Stokvis Dutch Style Stokvis Elise 28
Terug Uitrusting Bidons / Houders Binnenbanden Fietstassen Fietsmanden / Kratten Fietszadels Fietsstandaards Fietspedalen Veiligheid Fietshelmen Fietssloten Fietsverlichting Kinderen Fietsstoeltjes Kinderfiets Onderdelen Overig Fietscomputers Fietsgereedschap Fietsonderhoud Fietspompen Spatborden Voordragers
Terug Nederland Matrabike Outletstore Matrabike Apeldoorn Matrabike De Bilt Matrabike Hoofddorp Matrabike Rotterdam Matrabike Rijswijk Matrabike Ebike Testcenter Waalwijk Matrabike Waalre België Matrabike Reet (BE) Matrabike Sint Martens Latem (BE)
Terug Snelle hulp Framemaat berekenen Order status Reparatie status Veel gestelde vragen Bestelling Bestelprocedure Betaal opties Bezorging Retour procedure Matrabike Vacatures Over ons Contact Blog Overig Fietsplan Garantie Klacht aanmelden Montage handleiding

Bestelprocedure

Stap 1 : Oriëntatie

De aanschaf van een fiets is een flinke investering, daar wilt u goed over nadenken. Een gedegen oriëntatie hoort daar natuurlijk bij. Op onze site vindt u uitgebreide informatie bij alle producten zodat u een duidelijk beeld krijgt van de voordelen en nadelen van de producten voor uw persoonlijke situatie. Het is ook mogelijk om 3 producten te selecteren en deze met elkaar te vergelijken in één overzicht.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Stap 2: Keuze maken

Wanneer u zich op een goede manier georiënteerd heeft is het tijd om een definitieve keuze te maken. Op welke fiets fietst u de komende jaren rond? De keuze maken is gemakkelijk, u selecteert het product, in het geval van een fiets selecteert u ook de juiste framemaat / kleur, vervolgens klikt u op bestellen. 

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Stap 3: Bestellen

Een bestelling plaatsen is zo gebeurd. U heeft uw gewenste fiets geselecteerd en bent zeker van uw keuze. U klikt dan op de oranje bestelknop en u ziet dat het product in uw winkelwagen wordt toegevoegd. U ontvangt een overzicht van uw winkelwagen en kunt dan kiezen om de bestelling door te voeren of nog even verder te winkelen. (Wellicht wilt u nog een accessoire toevoegen?) Indien u klaar bent om uw bestelling af te ronden drukt u op bevestigen. U wordt dan doorgestuurd naar het besteltraject waar u uw gegevens achterlaat.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Stap 4: Betalen

Wanneer u de bestelling geplaatst heeft moet u deze enkel nog betalen alvorens uw bestelling in behandeling wordt genomen. Betalen kan bij Matrabike op vele manieren, klik hier voor een overzicht. Wanneer u uw bestelling betaald heeft, ontvangt u van ons een betaalbevestiging. Kiest u voor de betaalmethode overschrijven of rembours, dan ontvangt u deze bevestiging niet. De bestelling wordt nu door ons in behandeling genomen. 

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Stap 5: Bezorgen

Na ontvangst van uw betaling wordt uw bestelling in behandeling genomen. Tijdens het bestelproces heeft u de gewenste leverdag aangegegeven.

  • Heeft u een accessoire of kinderfiets (tot maat 24 inch) besteld dan wordt uw bestelling door DPD bezorgd op de aangegeven dag. U ontvangt van ons een track en trace nummer zodat u de bestelling via de website van DPD kunt volgen.
  • Heeft u een fiets groter dan 24 inch besteld, dan wordt deze bezorgd door onze transportpartner Van de Hoef. Zij nemen altijd persoonlijk contact met u op om het tijdstip van de levering af te spreken. Dit om te voorkomen dat zij u op de afgesproken datum niet thuis aantreffen. Een extra levering moeten wij namelijk in kosten brengen (kosten hiervoor zijn € 25,-) Zorg er daarom voor dat u op de datum en het tijdstip aanwezig bent.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Stap 6: Veel fietsplezier

U heeft uw fiets ontvangen, nu rest ons niets meer dan u heel erg veel fietsplezier te wensen!
Wij vinden het erg leuk wanneer u uw ervaring wilt delen met andere klanten.
Dit kan via de reviewsites van Ekomi of Trustpilot.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Stap 7: Na uw bestelling

Kunnen wij u na ontvangst van uw fiets nog ergens mee helpen, dan zijn wij altijd bereikbaar via onze klantenservice:

 (0031)-(0)416-342012

 klantenservice@matrabike.nl
 

Bent u niet tevreden met uw aankoop, en heeft contact met onze klantenservice niet tot een oplossing geleid? 
Dit vinden wij erg vervelend, maar wij leren graag van onze fouten.

U kunt daarom altijd een klacht indienen via klachten@matrabike.nl. Wij zullen deze zorgvuldig behandelen.

Klantenservice 03-8880990 Ma t/m Vr 8:30 - 20:00, Za 10:00-16:00 klantenservice@matrabike.nl
Zoeken

Vul een productnaam, merk of eigenschap in.

Winkelwagen

U heeft nog geen producten in uw winkelwagen.
Kunnen wij u helpen?

0416-342012