0

Bestelprocedure

Stap 1 : Oriëntatie

De aanschaf van een fiets is een flinke investering, daar wilt u goed over nadenken. Een gedegen oriëntatie hoort daar natuurlijk bij. Op onze site vindt u uitgebreide informatie bij alle producten zodat u een duidelijk beeld krijgt van de voordelen en nadelen van de producten voor uw persoonlijke situatie. Het is ook mogelijk om 3 producten te selecteren en deze met elkaar te vergelijken in één overzicht.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Stap 2: Keuze maken

Wanneer u zich op een goede manier georiënteerd heeft is het tijd om een definitieve keuze te maken. Op welke fiets fietst u de komende jaren rond? De keuze maken is gemakkelijk, u selecteert het product, in het geval van een fiets selecteert u ook de juiste framemaat / kleur, vervolgens klikt u op bestellen. 

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Stap 3: Bestellen

Een bestelling plaatsen is zo gebeurd. U heeft uw gewenste fiets geselecteerd en bent zeker van uw keuze. U klikt dan op de oranje bestelknop en u ziet dat het product in uw winkelwagen wordt toegevoegd. U ontvangt een overzicht van uw winkelwagen en kunt dan kiezen om de bestelling door te voeren of nog even verder te winkelen. (Wellicht wilt u nog een accessoire toevoegen?) Indien u klaar bent om uw bestelling af te ronden drukt u op bevestigen. U wordt dan doorgestuurd naar het besteltraject waar u uw gegevens achterlaat.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Stap 4: Betalen

Wanneer u de bestelling geplaatst heeft moet u deze enkel nog betalen alvorens uw bestelling in behandeling wordt genomen. Betalen kan bij Matrabike op vele manieren, klik hier voor een overzicht. Wanneer u uw bestelling betaald heeft, ontvangt u van ons een betaalbevestiging. Kiest u voor de betaalmethode overschrijven of rembours, dan ontvangt u deze bevestiging niet. De bestelling wordt nu door ons in behandeling genomen. 

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Stap 5: Bezorgen

Na ontvangst van uw betaling wordt uw bestelling in behandeling genomen. Tijdens het bestelproces heeft u de gewenste leverdag aangegegeven.

  • Heeft u een accessoire of kinderfiets (tot maat 24 inch) besteld dan wordt uw bestelling door DPD bezorgd op de aangegeven dag. U ontvangt van ons een track en trace nummer zodat u de bestelling via de website van DPD kunt volgen.
  • Heeft u een fiets groter dan 24 inch besteld, dan wordt deze bezorgd door onze transportpartner Van de Hoef. Zij nemen altijd persoonlijk contact met u op om het tijdstip van de levering af te spreken. Dit om te voorkomen dat zij u op de afgesproken datum niet thuis aantreffen. Een extra levering moeten wij namelijk in kosten brengen (kosten hiervoor zijn € 25,-) Zorg er daarom voor dat u op de datum en het tijdstip aanwezig bent.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Stap 6: Veel fietsplezier

U heeft uw fiets ontvangen, nu rest ons niets meer dan u heel erg veel fietsplezier te wensen!
Wij vinden het erg leuk wanneer u uw ervaring wilt delen met andere klanten.
Dit kan via de reviewsites van Ekomi of Trustpilot.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Stap 7: Na uw bestelling

Kunnen wij u na ontvangst van uw fiets nog ergens mee helpen, dan zijn wij altijd bereikbaar via onze klantenservice:

 (0031)-(0)416-342012

 klantenservice@matrabike.nl
 

Bent u niet tevreden met uw aankoop, en heeft contact met onze klantenservice niet tot een oplossing geleid? 
Dit vinden wij erg vervelend, maar wij leren graag van onze fouten.

U kunt daarom altijd een klacht indienen via klachten@matrabike.nl. Wij zullen deze zorgvuldig behandelen.

Klantenservice 03-8880990 Openingstijden: 09:00 - 17:00 klantenservice@matrabike.nl
Zoeken

Vul een productnaam, merk of eigenschap in.

Winkelwagen

U heeft nog geen producten in uw winkelwagen.
Kunnen wij u helpen?

0416-342012